کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه تبلت 200 دلاری مایکروسافت واقعیت ندارد

به گزارش سافت‌گذر ؛ مدیر عامل مایکروسافت می‌گوید کاربران انتظار یک Surface ارزان‌قیمت را نداشته باشند؛ این تبلت قرار است از لحاظ امکانات با آیپد رقابت کند، نه از لحاظ قیمت.

 

ویندوز 8 پس از انتشارش در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) به یکی از محصولات انقلابی مایکروسافت تبدیل خواهد شد؛ اما باید دید آیا به یک محصول درآمدآور هم مبدل می‌شود یا خیر. این سیستم عامل جدید روی هر دستگاهی از رایانه‌های شخصی گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های همراه اجرا می‌شود و مایکروسافت معتقد است به سیستم عامل همه‌گیر در جهان خواهد شد. «استیو بالمر» مدیر عامل مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود با «سیاتل تایمز» اعلام کرده که این کمپانی انتظار دارد با بسته محصولات جدید خود «سالی عظیم» خواهد داشت. از او پرسیده شد که تبلت Surface قرار است با قیمت آیپد رقابت کند یا با امکانات آن؟ به نظر می‌رسید جواب او «امکانات» باشد. اگرچه «بالمر» گفته که قیمت تبلت جدید مایکروسافت هنوز مشخص نیست؛ اما به نظر او این دستگاه بین 300 تا 800 دلار به فروش خواهد رسید. بنابراین شایعه تبلت 199 دلاری صحت ندارد.

همچنین واضح است که به عقیده «بالمر»، تبلت‌ها باید کارایی بیش‌تری تبلت‌های موجود در بازار امروز داشته باشند. وی مخصوصاً به Kindle Fire اشاره می‌کند و می‌گوید که دانش‌آموزان و دانشجویان هرگز نمی‌توانند از این تبلت برای انجام تکالیفشان استفاده کنند؛ این یعنی Surface قرار است یک دستگاه همه‌جانبه و شبیه به رایانه باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ «بالمر» با انتقاد از تبلت بی‌نهایت محبوب Kindle Fire به نوعی اعلام کرد که Surface قرار است از بسیاری از تبلت‌های امروز بازار بهتر خواهد بود.

«بالمر» این‌گونه می‌گوید: اگر از کسی بپرسید: آیا از تبلت‌های 7 اینچی استفاده می‌کنید؟ آیا کسی از Kindle (199 دلاری) برای انجام تکالیفش استفاده می‌کند؟ جواب منفی است؛ هیچ‌کس این کار را نمی‌کند. این دستگاه به اندازه کافی مفید نیست. البته این به آن معنی نیست که هیچ‌کس حاضر نیست کتاب روی آن بخواند...

هرچه به تاریخ انتشار محصولات جدید مایکروسافت نزدیک‌تر می‌شویم، هیجان کاربران هم بیش‌تر می‌شود. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا همان‌طور که «بالمر» می‌گوید، امسال «عظیم‌ترین سال در تاریخ مایکروسافت» خواهد بود یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11108 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/28 تعداد مشاهده: 1481
کلید واژه ها: ,
سافت گذر